niedziela, 5 stycznia 2014

Your type of music - tag.

hej!
Już wczoraj planowałam, że dziś napiszę taki post, ale nie miałam pytań. Na szczęście na asku, moja przyjaciółka Monika (klik) zadała mi trochę pytań na ten temat. Od razu chciałabym zaznaczyć, że nie robię tak, że np. w jakimś tam dzień ooo kocham Ariane Grande i jej muzykę, a po kilku dniach: a co tam Ariana, Selena Gomez lepsza. Wiem, że niektóre osoby tak robią, niektóre nie. Ja mam kilku swoich idolów i kilka piosenek których słucham cały czas, po prostu częściej słucham tego co mi się spodoba. Gdzieś np. usłyszę piosenkę i mi się spodoba i czasem jej słucham. Noo.. chyba wiecie o co chodzi. No to zaczynajmy ! :)


♥Jaka jest Twoja ulubiona piosenka ?
Ariana Grande - snow in California , Demi Lovato - Neon Lights.

♥Lubisz śpiewać ?
Nie umiem, ale lubie śpiewać hahahah:)

♥Jaki masz dzwonek na telefonie ?
Narazie mam taki jakiś z playa dzwonek, bo nie zmieniłam jeszcze ale w najbliższym czasie chce zmienić.

♥Jaką muzyką się interesujesz ?
Tak jak już Wam napisałam wcześniej, to nie mam tak, że jakąś konkretną muzyką się interesuje, słucham tego co mi się po prostu spodoba.

♥Jakiego/jakiej wokalisty/wokalistki słuchasz najczęściej ?
Najczęściej to Ariany Grande, Demi Lovato i Dawida Kwiatkowskiego :)

♥Wolisz muzykę spokojną czy żywą ?
żywą :) spokojną tylko jak chce odpocząć.

♥Czy muzyka pomaga Ci się zrelaksować ?
Taaak. :)

♥Lubisz reggae ?
Nie bardzo.. :c

♥Jakiego typu muzyki nie lubisz ?
disco polo, metal.

♥Twój muzyczny idol ?
Ariana,Demi,Dawid♥

♥Jak często słuchasz muzyki ?
cały czas, kiedy wracam ze szkoły u mnie w pokoju muzyka jest włączona caaaaaaały dzień :)

♥Słuchasz jakieś radia ?
Nie. Tylko jak jadę gdzieś samochodem, albo w autobusie też jest włączone radio.

♥Wolisz muzykę polską czy zagraniczną ?
Zdecydowanie zagraniczną :) Ale co do polskiej to tylko piosenki Dawida!

To były wszystkie pytania :) To tyle na dziś. Myślę, że sie Wam spodobało paaa:*

Brak komentarzy: