sobota, 30 listopada 2013

Jak dodać muzykę na bloga. :)

Siemka!
Jak Wam mija sobota ? Mi dosyć nudno, i chyba z nudów zrobię lekcje na poniedziałek. Wstałam dzisiaj o 9:00. Zeszłam na dół chwile posiedziałam nwm nawet po co wyszłam z pokoju, haha i za chwilę poszłam do pokoju weszłam na facebooka patrzę, i nagle zdjecie Dawida Kwiatkowskiego, a w opisie napisał "zaraz widzimy się w pytaniu na śniadanie". A ja od razu z takim pośpiechem włączam telewizor i akurat trafiłam na początek. :) Teraz tak też sobie siedze i mi się nudzi, no więc postanowiłam napisać post w którym pokaże Wam jak dodać muzykę na bloga:), tak samo można muzykę dodać np. na tumblr'a. Myślę że przyda to się niektórym osobom ;).

1.Więc na samym początku wchodzimy na tą stronę: http://scmplayer.net/ .


2. Wybieramy sobie kolor, i wygląd paska na którym bedzie wyświetlona piosenka.

Zaznaczcie tam z boku kropeczką, wygląd który chcecie, kiedy juz zaznaczycie przesuńcie strzałką w doł i kliknijcie next.

3. W okienku pierwszym wpisujecie tytuł piosenki, a do drugiego okienka wklejacie link do tej piosenki z youtube'a.
I klikamy next.

4. w tych wszystkich ustawieniach tutaj, ustawiacie czy chcecie żeby piosenka automatycznie się włączyła, głośnośc itd. 
Następnie klikamy done.

5. Później otwiera nam się okienko z kodem html. Kopiujecie ten kod. I wchodzimy w blogspot.com. ;)

6. Następnie już w blogspocie, klikamy w nazwę swojego bloga.

7. Następnie w lewym bocznym pasky "układ".

8. Gdy juz nam się wyświetli okienko, z układem naszego bloga klikamy "dodaj gadżet".

9. Otwiera nam się okienko z gadżetami które możemy dodać do bloga, my zjedżamy suwakiem niżej i klikamy "HTML/Java Script"

10. Następnie otwiera się kolejne okienko, i pomijamy tytuł a niżej wklejamy kod html, który skopiowaliśmy wcześniej. I klikamy "zapisz".

11. klikamy "zapisz rozmieszczenie" i następnie "wyświetl bloga".

12. Później otwiera nam się już nasz blog, na którym po chwili tam wyżej wyświetli się pasek z muzyką.

Myślę, że dzięki temu poradzicie sobie z dodaniem muzyki na bloga, jeżeli chcielibyście, a nie udawało Wam się. Starałam się to wszystko opisać i zaznaczyć na zdjęciach, tak dokładnie żebyście wiedzieli gdzie, i co kliknąć :). 

Wymyśliłam też, że na koniec każdego postu będę dodawała po 3 blogi. I będę pisała "blogi na dzisiaj" zauważyłam że wiele osób tak robi, więc też spróbuję:))

Blogi na dzisiaj:
http://estiine.blogspot.com/
http://junaa-blog.blogspot.com/
http://pamietnik-jessiki.blogspot.com/

Brak komentarzy: