środa, 1 stycznia 2014

♥2014♥

Hej ♥ ♥ 
Jak Wam mija pierwszy dzień nowego roku ? :> Mi bardzo dobrze. Na początku, chciałabym Wam życzyć wszystkiego dobrego z okazji Nowego Roku !:* Jak już może zauważyliście, zmieniłam troszkę wygląd mojego bloga. Dzisiaj wstałam rano, no nie było to już rano haha, bo była godzina 13:30. I po jakimś czasie, jak już zrobiłam wszystko co miałam zrobić chciałam zadzwonić do mojej przyjaciółki, ponieważ chciałam się z nią umówić gdzieś na miasto, ale ona była u cioci, i myślałam, że wróci jakoś wieczorem, więc nie dzwoniłam. Włączyłam laptopa, i byłam jakiś czas na facebook'u, a później się nudziłam.. Jakoś tak mi szybko zleciał ten dzień. Postanowiłam sobie, że w tym roku będę bardziej taka zorganizowana. Ma to związek ze szkołą, że nie będę wszystkiego zostawiała na ostatnią chwilę. Jest to także związek z blogiem, nie będę go zaniedbywała, i będę częściej dodawać jakieś nowe posty. Postanowiłam też, że już chyba nie będę dodawać na końcu każdego posta trzech blogów. :)  To tyle na dzisiaj :) Mam nadzieję, że post się Wam spodobał !



Brak komentarzy: