wtorek, 27 maja 2014

tour

Na początku, chciałabym Was przeprosić za to, że w piątek nie dodałam postu z inspiracjami, ale niestety cały dzień mnie w domu nie było, i nie miałam czasu. Ale ten post postaram się nadrobić w przyszły piątek:) Dzisiaj mieliśmy wycieczkę do kopalni złota do Złotego Stoku. W sumie to byliśmy tam 6 godzin, a wydawało mi się jakbyśmy byli tam z pół godziny. Było bardzo fajnie, chociaż w kopalni się trochę bałam, hahaha bo wszyscy piszczeli a ja nie wiedziałam co się dzieje. Widzieliśmy też, jedyny w Polsce podziemny wodospad, był piękny! Zrobiłam zdjęcie telefonem, bo aparatu zapomniałam wziąć, ale słabo widać, bo wszyscy się przepychali. Teraz mam rozładowany telefon, więc jak w piątek będę robiła post z inspiracjami, to pod koniec dodam zdjęcia z tej wycieczki, nie jest ich dużo, ale kilka dodam.


Brak komentarzy: