wtorek, 2 grudnia 2014

christmas room decorations

Przywitaliśmy grudzień, Święta Bożego Narodzenia są coraz bliżej! Ja osobiście, nie mogę się doczekać świąt, są to zdecydowanie moje ulubione święta! Spotkania z rodziną, wspólne spędzanie czasu, wyjazdy, wolne od szkoły i prezenty. Ze względu na to, przygotowałam dziś dla Was post, z pomysłami na udekorowanie swojego pokoju na święta. Jeśli nie masz pomysłów na przystrojenie swojego pokoju, poniżej wstawię kilka zdjęć, które na pewno Cię do tego zainspirują. Zdjęcia nie są moje, ponieważ chwilowo nie mam swojego aparatu. Od nowego roku zaczynam tak jakby "od nowa" i blog będzie bardziej "ogarnięty" niż do teraz. Piszcie w komentarzach, jakie posty chcielibyście zobaczyć na moim blogu. Nie przedłużając, już po prostu zapraszam Was do obejrzenia zdjęć. Koniecznie mi napiszcie, czy Wam się spodobały czy nie, i czy zainspirowaliście się do udekorowania swojego pokoju! 











Świąteczne rozdanie u Julii - http://braknazwyxdddd.blogspot.com/2014/12/rozdanie.html

Brak komentarzy: