poniedziałek, 26 stycznia 2015

Przerwa

Chciałabym bardzo przeprosić za dość sporą nieobecność na blogu, ale na prawdę nie miałam kiedy dodawać coś nowego, ponieważ miałam dużo nauki, poprawianie ocen przed końcem pierwszego semestru, miałam też laptopa w naprawie. Postaram się to wszystko jakoś uporządkować, i myślę, że na początku lutego pojawią się nowe posty. W komentarzu możecie mi pisać Wasze pomysły na posty, jakie chcielibyście tutaj zobaczyć, mogą to być też konkursy. Trochę osób pisało do mnie o współpracę na blogu, więc jeżeli ktoś z Was chce nawiązać współpracę z moim blogiem, wystarczy napisać do mnie e-maila: k.sztyler@wp.pl postaram się jak najszybciej odpowiedzieć. Jeszcze raz bardzo przepraszam za nieobecność, i jak już mówiłam od lutego postaram się wszystko uporządkować, postaram się też jakoś ulepszyć tego bloga. 

ZNAJDŹ MNIE: 









Brak komentarzy: