wtorek, 22 października 2013

sprawdziany , sprawdziany , sprawdzianyy !

Heeej kochani ♥ !

Ostatnio , były bardzo męczące dni , bo co tydzień jakiś sprawdzian , ostatnio w tygodniu 3 dni pod rząd tak było , nie zapowiedziane kartkówki , no chyba wiedzie o co chodzi , cały czas coś , prztcgodzę do domu , o godzinie 15 , czasem 14 , dzisiaj się zdarzyło że o 15:40 wróciłam , no i zanim zrobię lekcję , zjem obiad , to już nie ma czasu żeby wyjść na miasto , ale no już takie jest życie :/ .
Mamy na zadanie , z J. Polskiego przeczytać lekturę " Przygody Tomka Sawyera " , mamy czas do czwartku , książka trooooooooochę stron ma , i nie nadążam nad tym wszystkim , i dzisiaj obejrzałam sobie film właśnie , z  tej lektury , trwa on godzinę , i 50 minut , obejrzałam jakąs godzinę i 3 minuty , ponieważ dalej się zacinało , ale ten film bardzo mnie wciągnął , jest bardzo ciekawy , i nawet ta cała historia mi się spodobała , jutro piszę kolejny sprawdzian z J. Polskiego , mam nadzieję że sobię poradzę , chociaż połowy tego co mieliśmy się nauczyć , nie umiem. Ale , jakoś dam radę . ;)


Zachęcam Was , do odwiedzania mojego:

Mam nadzieje , że post Wam się spodobał :))

Brak komentarzy: