piątek, 8 listopada 2013

♥weekend!♥

Siemanko!
Na samym początku , przepraszam Was za to , że ostatnio żadnego posta nie było. Jakoś od kilku dni źle się czuję , mam katar , trochę kaszlę. Całymi dniami chce mi się spać , i no chyba wiecie jak to jest. Już nie miałam sił pisać żadnych nowych postów. Ale dzisiaj jest piątek , wieczór znalazłam chwilkę czasu, żeby coś nowego napisać. Jeszcze do końca dobrze się nie czuję, ale już mi lepiej. Zdjęć nowych nie mam , przykro mi :( . Ale no ja nie lubię robić zdjęc, jak jestem w taki stanie jak już Wam wcześniej napisałam. Jak już mi się całkowicie polepszy, to jakieś zdjęcia dodam.
Już tak małymi kroczkami, zbliżają się święta! Już nie mogę się doczekać, mojej mamie, cioci i babci chce zrobić niespodziankę, i zamówie im kosmetyki z Oriflame'u. Wybrałam akurat, no takie świąteczne, które mi się spodobały, i chyba im też się będą podobały ;).
Już wczesniej chce to zamowic, bo wiadomo, ze pozniej wszyscy będą latać tak na ostatnią chwilę, i wszystko wykupią.
Ten tydzień jakoś szybko zleciał, teraz 3 dni wolnego, teraz mnie boli trochę głowa, leże sobie i słucham muzyki... O! znalazłłam jakieś zdjęcie heh ;D





Brak komentarzy: