wtorek, 5 listopada 2013

♥ ASK.♥

Siemka ;)
Już troszkę czasu minęło od ostatniego psotu , gdyż nie miałam żadnych pomysłów , na napisanie jakiegoś posta. Aż nagle wpadł mi do głowy pewien pomysł. Trochę czasu czekałam , aż napiszę ten post z pytaniami z mojego aska , ale nie mogłam znaleźc na moim asku , jakiś ciekawych pytań. Dzisiaj trochę osób mi pytania zadawało , więc wybrałam kilka z nich.

1. Lubisz piłkę nożną ? 
Tak na prawdę , to w piłkę nożną to grałam ale tak sobie dla zabawy z moim młodszym bratem , i to było chyba jak miałam 9 lat. A tak to nie przepadam za tym.

2. Jaki jest twój ulubiony sport ?
Jeszcze nie dawno , moim ulubionym sportem była siatkówka. Zawsze jak miałam okazję , to grałam z koleżankami no po prostu uwielbiałam to. Ale po wakacjach jak zaczęłam znowu grać , to strasznie mnie już bolały ręce po kilku razach , miałam całe czerwone i juz za bardzo nie gram w siatkę. Od klasy 5 moim ulubionym sportem jest KOSZYKÓWKA! *_*

3. Jakiej muzyki słuchasz ?
Nie mogę tak konrketnie powiedzieć jakiej muzyki słucham , bo to różnie bywa. Często tak słucham wszystkiego , i jak coś mi się spodoba to całymi dniami tego potrafię słuchać. :))

4. Co cię zmotywowało , do pisania bloga ?
Jakoś tak , czytałam wiele blogów i spodobał mi się szczególnie z tych wieeelu blogóch które czytałan , blog http://lucy-luucy.blogspot.com/ . Uwielbiam jej bloga. I ona mnie do tego tak na prawdę zainspirowała.

5. Jaka jest rzecz , której pragneisz teraz w swoim życiu najbardziej ?
To oczywiście jest Nikon D3100

6. Jakie jest najpiękniejsze odwiedzone przez ciebie państwo ?
Wielka Brytania ♥.

No więc to na tyle , za dużo fajnych pytań nie znalazłam, ale jakieś tam są. :))



Brak komentarzy: