sobota, 23 listopada 2013

20 facts about me!♥

Hej kochani! więc nareszcie jest sobota, i znalazłam wreszcie czas żeby napisać jakiś nowy psot. Minął już tydzień od ostatniego wpisu, ale niestety nie miałam kiedy go napisać. Wstałam dzisiaj ok. 9:00 rano razem z Moniką, ponieważ u mnie nocowała i pojechałyśmy do Dzierżoniowa na zakupy. Później wróciłyśmy i Monika poszła a ja siedziałam w domu , oglądałam filmy siedziałam na facebooku i się ogólnie nudziłam.
Zastanawiałam sie także, czy by właśnie nie napisać jakiegoś nowego posta.. I dzisiaj będzie to 20 faktów o mnie, więc już nie przedłużając zapraszam do czytania! :)

1. Mam na imię Karolina ,ale o tym to już wiecie :)

2. Mam 11 lat.

3. Mój ulugiony gatunek muzyczny to hip-hop i pop.

4. Jestem dla innych osób taka , jak i  oni są dla mnie.

5. Chciałabym mieszkać w Wielkiej Brytanii.

6. Lubię chodzić w bluzach , legginsach, dżinsach i luźnych sweterkach.

7. Uwielbiam różne seriale typu Rodzinka.pl , Trudne Sprawy , Pamiętniki z Wakacji , Ukryta prawda , i takie inne.

8. Moją ulubioną piosenką jest piosenka Demi Lovato-Neon lights♥


9. Mam tylko jedną, prawdziwą przyjaciółkę, której nigdy nie opuszczę.

10. Kocham pić herbatę owocową, najczęściej to jest Saga♥

11. Nienawidze gdy ktoś mnie obgaduje lub przezywa.

12. Nie znoszę niedzieli, nudzę sie wtedy całyyyyyy dzień.

13. Czasami mam taki czas gdy myślę że zacznę się uczyć, a pozniej wychodzi na to że się nie uczę w ogóle.

14. Zawsze kiedy odrabiam lekcje, muszę mieć włączoną muzykę ;D

15. Już dość długi czas interesuję sie fotografią.

16. Nienawidzę osób sezonowych np: Ojej , kocham Rihanne ona jest cudowna ! tydzień później: ee Rihanna, wolę Nicki Minaj.

17. Chciałabym, żeby wakacje trwały więcej niz 2 miesiące. :)

18. Lubię filmy typu " LOL " , gdy oglądałam ten film pierwszy raz strasznie mi się spodobał, i jest moim ulubionym.

19. Kocham oglądać filmiki zmianoholiczki , i lucyandlucy1 ♥

20. Mam 7 letniego brata, który codziennie potrafi mnie tak wkurzyć że wychodzę z równowagi.

To już wszystkie 20 faktów o mnie, mam nadzieje że post sie Wam spodobał:)
w komentarzu zostaw link do swojego bloga, chętnie poczytam:)

Brak komentarzy: