niedziela, 24 listopada 2013

Niedzielna nuda..

Heej!
Jak Wam mija niedziela ? Bo ja się strasznie nudzę, a mam dzisiaj dużo czasu więc postanowiłam napisać coś nowego. Dzisiaj rano weszłam na stronę http://www.jibjab.com/holidays . Bardzo fajnie się tam tak jakby bawiłam hahaha. Fajna strona, gdzie można wybrać sobie np. jakieś elfy które tańczą i dodać zdjęcie np. swoje i zapisujemy, i tańczymy w tym jako elf, haha no nie potrafie tego wytłumaczyć.
Zaraz chyba będę się zabierała za lekcjie :((. Mam z matmy zrobic jakieś 5 zadań, tak bardzo mi się nie chce. No, ale są już jakieś chyba 3 dni po zebraniu, więc muszę sie wziąć do roboty.
No więc.. nie mam juz tak za bardzo co napisać, a już zaplanowałam sobie, co napisze jutro i będzie napewno tego trochę więcej, i będzie związane ze świętami!
;*

Brak komentarzy: