środa, 27 listopada 2013

Andrzejki! :)

Siemanko ;)
Już jutro, u mnie w szkole będą Andrzejki♥. Z tego co nam wychowawca na godzinie wychowawczej mówił, każde klasy tzn. klasy 4,5 i 6 będą mieli w klasach wszystko ://, a szkoda bo myślałam że na dużej sali wszystko będzie, no ale trudno. Jutro jakoś jak wrócę ze szkoły muszę zrobić lekcje i idę do mojej przyjaciółki. U niej razem się naszykujemy no i pójdziemy :).
Nie dawno skończyłam robić lekcje, najwięcej miałam z przyrody i tak strasznie mi się nie chciało pisać.. No ale niestety trzeba. Chyba jakoś tak wczoraj siedząc na matematyce, patrze przez okno i tak mocno sypał śnieg.. Ogólnie to fajnie, ale u nas w szkole są takie osoby które na przerwach biorą śnieg (głównie chłopaki) i rzucają we wszystkich.. Już mam trochę dosyć śniegu od 4 klasy. No ale nie ważne :))

Na końcu, bardzo bym chciała Wam podziękować za te bardzo miłe komentarze w ostatnim poście :)) ;*




Brak komentarzy: