wtorek, 17 grudnia 2013

ordinary tuesday .

                                                                     Hej !
Dzisiaj taki zwykły post. Bo nie mam o czym tak na prawdę napisać, nie mam żadnych nowych zdjęć. Dzisiaj w szkole był koncert, na którym jakaś pani grała na harfie, a pan na gitarze, i na innych instrumentach i do tego śpiewał XD. Rozbolał mnie brzuch na tym, a od razu po koncercie była przyroda. Na przyrodzie to już mnie też zaczęła głowa boleć, dlatego razem z Moniką poszłam do pani pielęgniarki. Pani mnie zwolniła do domu. Gdy weszłam do domu, zrobiłam sobie herbatę i cała się trzęsłam :o. Dalej się źle czuje, ale no już chciałam tak bardzo coś dla Was napisać. A do tego jutro mi każe mama iść do szkoły -.- tak z kaszlem, bólem głowy, bólem brzucha, trzęse się, i jak ja mam iść do szkoły ?! -.- No ale nie ważne.. Przypominam Wam, o tym żebyście mi zadawali w komentarzach pytania ! i odpowiem na nie, ponieważ nie miałam żadnych pytań w ostatnim poście (:C ) to dzisiaj Wam nie odpowiem :C. pytania zadawajcie w komentarzach, lub na moim ASKU

Blogi na dziś:

Brak komentarzy: