środa, 18 grudnia 2013

chora. :c

Siemka
Nadal nie widzię pod ostatnimi postami pytań od Was :(. Chciałaby srobić post pt. "Poznaj mnie" w którym będziecie mogli, mnie troszkę lepiej poznać. No ale jak już wspomniałam, nie zadajecie mi żadnych pytań.
Jeżeli chcecie ten post, piszcie pytania w komentarzach, oraz na moim asku.
A teraz przejdźmy do dalszej części tego posta. No więc dzisiaj wstałam rano, i była 8:30. gdy nie idę do szkoły zazwyczaj wstaję o 10:00 lub o 11:00, ale zdziwiłam się, gdy zoabczyłam na zegarku 8:30.
Nie poszłam do szkoły, ponieważ strasznie źle się czułam, i nadal tak jest. Nie wiem, czy jutro pójdę do szkoły. Ok. 18:00 rozmawiałam na skype z moją przyjaciółką. Wytłumaczyła mi zadania z matematyki, i powiedziała co mam przepisać, i ogólnie podała mi lekcje. A tak wcześniej to oglądałam filmy, leżałam, piłam herbatę, i się nudziłam :/. Z tego co wiem, u mnie w klasie z 25 osób było dzisiaj tylko 14, a reszta zachorowała, tak mi napisał kolega z klasy. Zauważyłam większą ilość wyświetleń, i obserwatorów na blogu, i chciałabym Wam bardzo podziękować♥! Planuję na święta zrobić jakiś konkurs, ale nie mam jak narazie żadnych pomysłów :( nie obiecuje, że zrobie konkurs, ale postaram się. :)


Takie zdjęcie, bo bardzo mi sę podoba heh ;) A swoich nie mam nowych, bo nie lubię zdjęć, gdy jestem chora. :(
To by było na tyle dzisiaj. !

Blogi na dziś:
http://lucy-luucy.blogspot.com/
http://zmianoholiczka.blogspot.com/

Brak komentarzy: