poniedziałek, 23 grudnia 2013

Święta !

Hej kochani !
Wybaczcie, za małą nie obecność tutaj. Codziennie wchodziłam na bloga, żeby coś napisać, lecz nigdy niestety nie miałam żadnego pomysłu :( . Zauważyłam, że na ostatnim poście mam aż 105 wyświetleń! Gdy to zobaczyłam, to nie mogłam w to uwierzyć ! (: Bardzo się cieszę, że podoba Wam się mój blog, jak i moje posty, i cieszę się też, że mam już dość dużo obserwatorów ! :)  i dziękuję Wam, za miłe komentarze :).
No a już jutro, Wigilia ! Nie mogę się doczekać. Święta Bożego Narodzenia, niosą ze sobą wiele radości, refleksji oraz planów na nowy rok. Jakoś szybko ten rok zleciał. W tym roku wiele się wydarzyło.  Mam dużo nie miłych wspomnień z tego roku, ale myśle że 2014r będzie lepszy ! :)
Jak w każdym poście, od kilku dni przypominam Wam o zadawaniu mi pytań. Serio, pytajcie o wszystko co chcecie, i jak już wiecie zrobię post w którym możecie mnie lepiej pozać. Jak trochę pytań zadała mi Julia. Zachęcam Was do czytania jej bloga ! :) No to chyba tyle na dzisiaj, jutro przed wigilią, albo raczej po wigilii, tak jakoś ok. 23:00 :D napiszę posta, jak było, itd.. :) Ale nie obiecuję..

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia, chciałabym Wam wszystkim życzyć wielu radosnych chwil, zadowolenia,samych sukcesów, dużo uśmiechu, niezapomnianych wrażeń, ciepłych i dobrych chwil z najbliższymi, a pod choinką wspaniałych niespodzianek ! :) ♥


Blogi na dziś:
http://www.dont-benormal.blogspot.com/
http://jesseyworld.blogspot.com/
http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

Brak komentarzy: