poniedziałek, 24 lutego 2014

Monday

Hej ♥ Więc w końcu piszę do jakiś nowy post, po dość długiej przerwie. No więc dzisiaj poniedziałek, i chyba zapowiada się kolejny nudny tydzień. Przynajmniej jeszcze mam ferie, ale został jeszcze tydzień i niestety chyba powoli będę musiała się wziąć za odrabianie i przepisywanie lekcji, ponieważ kilka dni przed feriami nie byłam w szkole, bo byłam chora. Teraz kiedy mam już nowy design bloga, to jakoś mam więcej pomysłów na posty haha. Bardzo bym chciała podziękować Natalii, za wykonanie tego designu na moim blogu! Jestem z niego bardzo zadowolona:). Hmm.. więc to by było na tyle dzisiaj, bo tak na prawdę to nie wiem co mam jeszcze napisać.. Postaram się teraz częściej pisać posty, i dodawać w postach więcej zdjęć.


Hey ♥ So in the end I'm writing to a new post, after a long break. So today, Monday, and probably going to be another boring week. At least I still have holidays, but it was still a week and unfortunately I think slowly I had to take for your homework and rewriting lessons, because a few days before feriami I was not in school because I was sick. Now that I have a new blog design, it somehow I have more ideas for posts haha. I would really like to thank Natalia for the execution of this design on my blog! I am very pleased with it :). Hmm .. so it would be enough for today, because I really do not know what else to write .. I'll try to write posts more frequently now, and add more photos in posts.











Brak komentarzy: