wtorek, 25 lutego 2014

Favourite Blogs / Session ♥

Hej♥
Dziś mam dla Was taki troszkę inny post, widziałam go już u wielu innych blogerek, więc też postanowiłam taki post zrobić. Będzie on o moich ulubionych blogach, i myślę, że wy też czytacie te blogi bo są one dość popularne:)


Mery and Blue 

Mery (po prawej) i Blue (po lewej) są siostrami ciotecznymi, jak i najlepszymi przyjaciółkami. Kiedyś oglądałam jakieś filmiki na youtube, i przypadkiem włączyłam filmik Mery i Blue. Oglądałam, oglądałam, aż w końcu oglądnęłam wszystkie ich filmiki haha:> Gdy dowiedziałam się, że piszą bloga od razu zaczęłam go czytać. Na blogu opisują swoje codzienne życie, mają zainteresowania prawie takie same, jak ja. Uwielbiam oglądać ich filmiki, oraz czytać ich bloga:>
blog-klik 

Binka-Blog

Ten blog prowadzi 15-letnia dziewczyna o imieniu Sabina. Na początku roku szkolnego, oglądałam filmiki z tych serii Back To School i przypadkiem trafiłam na jej filmik. Spodobał mi się, więc oglądałam inne filmiki. Po tym co raz częściej czytałam jej bloga, a teraz z niecierpliwością czekam na nowe posty! Codziennie odwiedzam jej bloga. Jest ona osobą sympatyczną i miłą. Robi śliczne zdjęcia, i nagrywa ciekawe filmiki na youtube. Chciałabym ją kiedyś poznać osobiście:>
blog-klik


Will Be Fineee

Agata - 15-letnia dziewczyna o ksywce szczurek. Kiedyś moja przyjaciółka wysłała mi link do jej bloga, i tak to się zaczęło. Pierwszego dnia, gdy dowiedziałam się o jej blogu przeczytałam chyba 4-5 jej postów. Później codziennie wchodziłam na jej bloga,  i czekałam na nowe posty, przez jeden dzień chyba co godzinę odwiedzam jej bloga, żeby sprawdzić, czy jest coś nowego. Często też oglądam jej filmiki na youtube. 
blog-klik


Lucy

Jest ona 14-letnią dziewczyną mieszkającą w Norweegii. Na imię ma Łucja, ale większość osób mówi na nią Lucy. Swojego bloga prowadzi już chyba jakieś 3 lata. Kocham czytać posty na jej blogu, oraz oglądać filmiki na youtube♥. Jest ona chyba najpopularniejszą nastoletnią blogerką. Jej bloga czytam już baardzo długo, nawet nie pamiętam kiedy i jak to się zaczęło. Co chwilę odwiedzam jej bloga, z nadzieją, że będzie jakiś nowy post haha. 


_________________________________________________________________________________

Dzisiaj byłam jeszcze na mieście z Moniką  i porobiłyśmy dużo zdjęć, niestety nie wszystkie wyszły ładnie i nie wszystkie mi sie podobają:c uważam, że zdjęcia Moniki wyszły lepiej:> Dodam tutaj tylko kilka zdjęć.







Mam nadzieję, że post się Wam spodobał. Jeżeli tak, to piszcie w komentarzach:*








Brak komentarzy: