wtorek, 1 kwietnia 2014

Hej kochani!♥
Więc już mamy kwiecień, i jakoś nie mogę w to uwierzyć. Jest już coraz bliżej do wakacji, bo zostały tylko 3 miesiące, które zlecą na pewno bardzo szybko♥. Dzisiaj nie byłam w szkole, bo mieliśmy wolne, ponieważ 6 klasy pisały testy:)) Jutro idę do szkoły na 9, i tylko na dwie lekcje, bo później jedziemy na wycieczkę. Strasznie mi się nudzi, dzwoniłam do Moniki, czy wyjdzie ze mną na dwór, ale ona jest chora, a w sumie z nikim innym dzisiaj nie mam ochoty wychodzić. Obudziłam się dziś o godzinie 12:36! :O i nic takiego nie robiłam, bo grałam cały czas w Monster World na facebooku :D To chyba tyle co chciałam Wam napisać, nie mam jak narazie pomysłów na posty, chociaż ostatnio miałam ich tak dużo, że nie da się tego zliczyć, to o wszystkich zapomniałam i już nie wiem o czym pisać:// pracuję też teraz, nad nowym wyglądem mojego bloga. Jutro, albo jakoś niedługo napiszę post "opisz siebie 10 zdjęciami" :))





Brak komentarzy: