sobota, 29 marca 2014

lack of ideas for posts

hej
Przepraszam Was za dość długą nie obecność na blogu, ale ostatnio jakoś nie miałam żadnych pomysłów na posty. Do tego codziennie boli mnie brzuch, jest mi nie dobrze a prawie co drugi dzień mam jakiś sprawdzian. Wczoraj spała u mnie moja przyjaciółka, i w sumie nic takiego nie robiłysmy, bo byłysmy zmęczone po całym tygodniu i poszłyśmy spać. Wczoraj też byłyśmy na mieście i na orliku, i tak było zimno, że teraz Monika jest chora, a ja przeziębiona, a jutro jeszcze mam gdzieś jechać:(( I znowu w poniedziałek do szkoły, oczywiście jak dalej będzie tak jak teraz to chyba nie pójdę, a we wtorek i tak mamy wolne, bo 6 klasy piszą testy. To chyba tyle na dzisiaj, chciałam w końcu coś napisać, bo jak już mówiłam długo mnie tu nie było. Planuję zrobić niedługo tag "opisz siebie 10 zdjęciami". Jeżeli będę miała czas, to napiszę go jutro:)



Brak komentarzy: