czwartek, 17 kwietnia 2014

Tumblr + Wyniki konkursu

Męczy mnie teraz cały czas jedna myśl, i w końcu muszę to z siebie wyrzucić i zapytać Was o jakąś poradę w tej sprawie. Więc myślę, że powinnam założyć nowego bloga-czemu tak myślę? W sumie, to sama nie wiem, jakoś tak sobie pomyślałam, że gdy zakładałam tego bloga, to jeszcze sama chyba nie wiedziałam co robię. Pisałam całkowicie bez sensu, a teraz z każdym dniem coraz bardziej lubię blogować. Więc gdybym założyła nowego bloga, to chyba było by lepiej.. sama nie wiem, dlatego proszę Was o pomoc! Dzisiaj chciałam Wam napisać troszkę o moim tumblrze. Jestem od niego teraz uzależniona, hahah, co chwilę wchodzę i sprawdzam. Mogę tak spędzić cały dzień, przeglądając i reblogując różne zdjęcia. Wiele razy zmieniałam kolorystykę mojego tumblra, więc było to tak: różowa, ciemna, jasna, różowa, jasna, różowa hahah XDD a teraz postanowiłam, że kolorystyka mojego tumblra będzie jasna! Tak mi się bardziej podoba:) Jeśli spodobał Wam się mój tumblr, to zaobserwujcie!:) klik + co do konkursu o design bloga, wylosowałam trzy osoby i są to:
1. Natalia Ma.
2. Maja Ci.
3. Zuzia Ko.
gratulacje!:)


Brak komentarzy: