piątek, 11 kwietnia 2014

Spring Tag

Nie dawno zaczęła się wiosna, i myślę, że to najlepsza pora, aby zrobić taki post, a mam na myśli wiosenny tag! 


1. Co najbardziej podoba Ci się w wiośnie ?
Najbardziej to chyba to, że jest idealna pogoda - czyli ani za ciepło, ani za zimno! Można chodzić do szkoły bez szalików, czapek i kurtek.

2. Co drażni Cię w wiosenne dni ?
Tak to chyba nic, ale gdy jestem w szkole na lekcji i świeci słońce, to strasznie mocno mi grzeje w plecy.

3. Czy masz jakieś uczulenie typowo wiosenne ?
Tak, mam na pyłki kwiatów, i na coś jeszcze, ale tak dokładnie to nie pamiętam.

4. Jak idzie Ci w szkole ?
Nawet dobrze, ale gdy tak siedzę w ławce i patrze przez okno, i widzę to słońce i taką ładną pogodę, to nie chce mi się uczyć, ponieważ mam ochotę już iść do domu, a później wyjść gdzieś z koleżankami.

5. Czy wiosna to Twoja ulubiona pora roku ?

Ja mam dwie ulubione pory roku, i pierwsza to oczywiście lato, no bo wakacje są, a na dworze jest bardz ciepło, ale wiosna też zalicza się do moich ulubionych:)


6. Jakie cechy ma wiosna, jako "człowiek" ?
Ogólnie to chyba to, że jest radosna:>

7. Czym podsumujesz teraźniejszą wiosnę ?
W tym roku przyszła ona bardzo szybko, już pod koniec zimy na dworze było z 20 stopni.

8. Z czym kojarzy Ci się ta pora roku ?
Kwiaty, słońce, ładna pogoda.

9. Jak będą wyglądać Twoje dni podczas tej pory roku ?
Więcej czasu będę musiała spędzać w domu, bo za niedługo koniec roku szkolnego, a ja muszę pozaliczać sprawdziany. Będę oczywiście też chodzić na Orlik, albo się spotkać ze znajomymi:)

10. Czym wyróżnia się wiosna, spośród innych pór roku ?
Według mnie, to wtedy jest najlepsza pogoda, bo w zimę jest strasznie zimno, jest mróz, w lato czasem nie ma jak oddychać, a jesienią prawie codziennie jest deszcz, wiatr i brzydka pogoda. Wiosną wieje lekki wiaterek, świeci słońce a temperatura jest jakoś powyżej 20 stopni.






Brak komentarzy: