środa, 30 października 2013

science..

Cześć kochani.
Czy tylko u mnie w szkole nauczyciele powariowali ze sprawdzianami, kartkówkami, zadaniami i lekturami ? Czasu tak mało, a materiałów coraz więcej. Ale nic nie możemy na to poradzić tak już jest. Trzeba jakoś się zmotywować, zorganizować i trzeba zabrać się do nauki. Codzienne partie materiału są przerabiane, a jest to bardzo dziwne w moim przypadku, gdyż zazwyczaj zostawiam wszystko na ostatnią chwilę i zarywałam noce, by cokolwiek umieć. Już teraz , bardziej sobie radzę z tym wszystkim, noo można powiedzieeeć... Teraz możliwe, że posty nie będą codziennie, no bo sami wiecie jak jest, nie nadążam nad tym wszystkim.

Zdjęcia też mi jakoś nie wyszły, ale dobrze że jakieś są , tak mnie głowa boli, jutro mam dwa sprawdziany ;// .
Jak Wam się podobał post ?

Brak komentarzy: