niedziela, 27 października 2013

♥autumn♥

Eloszkyyy ♥

Więc tak , nareszcie zaczęła się u nas taka prawdziwa jesień , spadły liście z drzew , ułożyły się w parku w taki jakby wielki dywan♥. Wiecie chyba , o co chodzi , wygląda to pięknie , zwłaszcza dzisiaj , cały dzień spędziłam z moją najlepszą przyjaciółką. Byłyśmy w parku , na mieście , tańczyłam na środku ulicy sobie , i ogólnie dużo śmiechu. Spotkałyśmy się z chłopakiem , który bardzo się Monice podoba , zabierał mi moją czapkę :(( . Piłyśmy sobie sok pycholandia , śpiewałyśmy , słuchałyśmy muzyki .
I Monika rozbiła butelkę po pycholandii i jakis gosciu krzyczal zebysmy do niego podeszly , ze mamy to sprzątnąć hahahaahahahhaha taka beka była  , uciekałyśmy na działki , jedno wejście bylo zamknięte a ten gosciu za nami biegl , na szczęscie ucieklysmy .
Co by tu jeszcze napisać... hmm jutro znowu szkoła , moze sie wyśpie bo czas przestawiony♥ .




Jak wam minął dzień ? ;****

Brak komentarzy: