sobota, 26 października 2013

Heeeeej , misiaczki ♥!
No więc , dzisiaj zapowiada się kolejny piękny dzień. Pogoda widzę jest świetna , żeby gdzieś wyjść . Jakie macie plany na dzisiaj ? Ją może wyjde z chłopakiem albo z Wanessa. Wczoraj przyjechała i spędzilysmy najlepszy dzień w życiu ! Dużo śmiechu , zdjęć , byliśmy z moja przyjaciółka Moniką , z nasza koleżanka Natalia , i z moja sąsiadką Nikolą. Nikola ma takiego slodkiego pieska ♥.

Ogólnie , dzień spędziliśmy bardzo fajnie , byłyśmy na placu , na Orliku , na mieście , jadłyśmy lody , byłyśmy u mnie , mam sporo zdjęć , oczywiście wszystkich nie wstawie , bo zgubiłam kabel USB a mam tylko zdjęcia na laptopie , które dodałam na facebooka . Dzisiaj chyba też wyjde z Wanessą , Monika pojechała niestety do babci . No u juz w czwartek halloween ! Za co się przebieracie ? ;**









 Jak wam się podobają zdjęcia ? ;*

Brak komentarzy: