sobota, 26 października 2013

weather..

Siemanko ;*
Dzisiaj , już jednego posta napisałam rano , no ale tak mi sie potwornie nudzi że postanowiłam napisać coś jeszcze raz. Więc tak .. dzisiaj był na prawdę świetny dzień ! Znów byłam na mieście z Wanessą , niestety wszystkie zdjęcia mam na telefonie , a ciężko się dodaje :'( .. No ale to nic , pogoda ostatnio strasznie zmienna , dzisiaj było do 14 tak gorąco , że nie szło wytrzymać , a pozniej był wiatr i myslalam , że bedzie padal deszcz. No i ogólnie w tygodniu była zmienna pogoda .

Ustawiłam sobie wygląd bloga , że w tle mam palmy i takie tam , niestety mi sie nie wyświetla ten wygląd nigdy , i moze sie nie zapisal , ale juz po raz nwm który ustawiam  i dalej nic , staram sie zmienic wygląd , narazie nie mam pomysłow , no ale dopiero zaczęłam ;)
Jak wam minął tydzień ? ;*

Brak komentarzy: