poniedziałek, 6 stycznia 2014

Back to school.

Hej!
No i się skończyły ferie, już jutro do szkoły :(. Ja muszę jeszcze przepisać to co mnie nie było w szkole, to chyba tylko z historii mi zostało i z przyrody. Muszę się nauczyć na sprawdzian z J. Angielskiego. Nie mam tak na prawdę dużo tego, ale zawsze gdy odrabiam lekcje to z 2 godziny nad tym spędzam. Teraz już niestety nie będę miała tyle wolnego, i może posty będą rzadko, ale postaram się robić posty tak jak teraz są czyli codziennie, ale nie obiecuję, że tak będzie. Bardzo szybko zleciały te 2 tygodnie wolnego, już się czułam tak, jakby były wakacje, i dopiero za dwa miesiące do szkoły hahaha. Dzisiaj weszłam na bloga i sprawdziłam komentarze z wczorajszego posta, i znów zostałam nominowana do Liebster Blog Award, nie spodziewałam się, że tak szybko będę kolejny raz nominowana do tego, więc albo jutro albo nie wiem kiedy napiszę post Liebster Blog Award.



To tyle na dziś, zdjęcia nie bardzo mi się podobają, ale chciałam jakieś dodać ;)

Brak komentarzy: