sobota, 11 stycznia 2014

chill out!

hej
Wcześniej nie miałam kiedy do Was napisać, ponieważ to był pierwszy tydzień szkoły po przerwie świątecznej, i od razu tak dużo lekcji. Muszę się teraz uczyć na poprawę sprawdzianu z matmy, i na drugi sprawdzian który będzie chyba w tym tygodniu :_: . Nie nadążam nad tym. Ze wszystkiego teraz tyle tego. Ogólnie muszę się teraz poprawić w tej szkole, bo za 6 dni wystawianie ocen :c. Ale postanowiłam w drugim semestrze już tą całą naukę, i zadania domowe ogarnąć. No a dzisiaj chciałam odpocząć od wszystkiego! Rano wstałam zjadłam śniadanie, i oglądałam Trudne Sprawy teraz też oglądam, i jem żelki, miałam nocować u przyjaciółki dzisiaj, ale ona się źle czuje i nie wiem nawet jak w końcu będzie. Zaraz włączę jakiś fajny film, a jutro zrobię lekcje. To chyba tyle na dzisiaj :)

Brak komentarzy: