wtorek, 21 stycznia 2014

❄snow❄

Heeeej!
No i w końcu po takiej dość długiej przerwie, coś do Was napiszę. Nie pisałam przez jakiś czas.. ponieważ nie mialam żadnych pomysłów, i musiałam się więcej uczyć, bo już niestety są wystawiane oceny na pierwszy semestr, a ja najlepszych niestety nie mam. No więc dziś idąc do szkoły, byłam już w połowie drogi i zaczął padać śnieg ale z deszczem. :c Ulica była śliska i nie dało się iść. A pozniej jak już byłam w szkole i gdy wracałam, padał śnieg już bez deszczu. Nie ma go za dużo, i nie mam zdjęć, ponieważ na dworze jest ponuro, a zdjęcia nie zbyt wyszły. Teraz codziennie myślę o tym, że moja najlepsza przyjaciółka za niedługo przeprowadzi się do Anglii :c. Tak bardzo nie chce, żeby wyjeżdżała, ale niestety musi :( więc kontakt będziemy miały chyba tylko przez skype'a, facebook'a i może telefon. Chce też, żeby te ostatnie miesiące w Polsce spędziła jak najlepiej. ♥:) To chyba tyle na dziś, postaram się żeby posty były częściej.


Brak komentarzy: