środa, 26 lutego 2014

Q&A!

Hej♥
Dzisiaj mam dla Was post z odpowiedziami, na różne pytania z aska. Więc już nie będę przedłużać i zaczynam!:)




♥ Na jaki temat nienawidzisz rozmawiać ?
Nienawidzę rozmawiać na takie tematy, kiedy ktoś się mnie wypytuje np. czy lubię kogoś tam, czy nie lubię.. :/

♥ Jakie jest Twój ulubiony sport ? Jak często go uprawiasz ?
Mój ulubiony sport to koszykówka, jak i siatkówka:) I jak na razie gram tylko na lekcji wf-u.

♥ Jakiej muzyki najczęściej słuchasz ?
Więc to nie jest tak, że słucham jakiegoś konkretnego gatunku muzyki. Słucham tego co mi się spodoba:>

♥ Kto jest Twoim idolem ? Dlaczego go/ją lubisz ?
Moją idolką jest Demi Lovato. Lubię ją za to, że zawsze jest pogodna i uśmiechnięta, ma cudowny głos, i jest świętną aktorką. Demi bardzo dba, i troszczy się o swoich fanów.
książka „Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku”, którą autorką jest niesamowita Demi. Opisuje w niej wszystkie 365 dni w roku. Każdy dzień ma przydzieloną historię z życia Demi (czasem naprawdę dramatyczną), cytat jej lub jakiejś osoby oraz cel, który powinieneś dzisiaj zrobić. Tą książkę powinno się mieć przy sobie cały rok, ponieważ nie ma sposobu żeby przeczytać ją szybciej i zapamiętać co było napisane na dany dzień. 


♥ Jaki zawód chciałabyś podjąć w przyszłości ?
Jeszcze o tym nie myślałam :)

♥ Masz osobę, dla której jesteś w stanie zrobić wszystko ?
Tak, jest nią moja przyjaciółka Monika :*

♥ Czy wygląd u płci przeciwnej, jest dla Ciebie najważniejszy ?
Wygląd ? nie jest on wcale taki ważny, dla mnie najważniejszy jest charakter.

♥ Wierzysz w przyjaźń damsko męską ?
Tak :>

♥ Czy jest coś, czego na prawdę żałujesz ?
Tak:c

♥ Co jest dla Ciebie ważniejsze ? miłość czy przyjaźń ?


♥ Ulubione perfumy ?
Dior Addict - Eau Delice
Mel Merio - Famous Girls
Celebre Ice









♥ Słońce czy deszcz ?
Oczywiście, że słońce <3 

♥ Co jest w Tobie, co chciałabyś zmienić ?
Dużo tego jest ;c

♥ Miejsce, którego już nigdy nie chcesz odwiedzić ?
hm.. chyba nie ma takiego miejsca :)

♥ Gdyby była możliwość cofnięcia Twojej jednej decyzji, która by to była ?
Podjęłam dużo decyzji, których żałuję, ale trudno mi wybrać tą jedną..

♥ Jakie wakacje najlepiej wspominasz ?
W sumie, to każde wakacje wspominam bardzo dobrze, nie ma jakiś wakacji takich najlepszych :)


Jeżeli macie do mnie jakieś pytania, zadawajcie je na moim asku - klik
Wybrałam te ciekawe pytania, i te które mi się podobały :))
To wszystko na dzisiaj, myślę, że post się Wam spodobał:* 




Brak komentarzy: