sobota, 1 marca 2014

Hello March


Hej
Nie wierzę, że dziś już sobota, i niestety po jutrze trzeba będzie znowu zacząć wstawać o 6:30 i siedzieć w szkole. Już mamy marzec, za miesiąc będzie Wielkanoc, a później szybko zleci do wakacji!♥ Chciałam w tym roku napisać dla Was post, z moimi planami na wakacje, ale jeszcze nie mam konkretnych planów, choć i tak nie mogę się doczekać! Nie mam dzisiaj zdjęć, bo nie byłam wczoraj ani dzisiaj na dworze, ale w najbliższym czasie postaram się mieć więcej zdjęć, jak ostatnio ;). A dzisiaj gdy wstałam i spojrzałam na zegarek to nie  mogłam uwierzyć w to, że jest godzina 14:00! Nigdy do tej godziny nie spałam, a to może dlatego, że zasnęłam po godzinie 3 w nocy. Później około 15 zrobiłam lekcje na poniedziałek, trochę się pouczyłam a później już weszłam na facebooka, aska, tumblr'a, instagrama. To tyle na dziś, myślę, że post się Wam spodobał i jeżeli macie pomysły na jakieś posty, które chcielibyście na moim blogu, to piszcie w komentarzach, lub wysyłajcie mi swoje propozycje na e-maila: karolina.sztyler@wp.pl, i chyba lepiej będzie jak wyślecie na e-maila, ponieważ chwilowo nie mogę czytać komentarzy, nie wiem dlaczego ale postaram się dowiedzieć:*
Więc czekam na Wasze propozycje<3

tumblr - klik
instagram - klik
ask - klik
facebook - klik






Brak komentarzy: