wtorek, 11 marca 2014

Choies

hej
Ostatnio, kiedy czytałam różne blogi, wiele osób pisało na swoich blogach o firmie choies.com. Pisali, że to świetna firma, wszystkie ubrania, akcesoria, oraz inne rzeczy przychodzą bardzo szybko, oraz mają bardzo dobry materiał. Postanowiłam, że napiszę e-maila do choies, z prośbą o współpracę, ponieważ bardzo podoba mi się asortyment jaki mają, i bardzo zależy mi na tej współpracy. Odpisali mi bardzo szybko, już po kilku godzinach. Teraz muszę zrobić taki jakby wish-list, a później zdecydują czy ta współpraca ze mną rozkwitnie, czy też nie. :)

hey ♥
Recently, when I read various blogs, many people have written on their blogs about the company choies.com. They wrote that it was a great company, all the clothes, accessories, and other things come very quickly, and have a very good material. I decided I would write an e-mail to choies, asking for cooperation, because I really like the range of what they have, and really care about this collaboration. Wrote back to me very quickly, after a few hours. Now I have to do so if they wish-list, and then decide whether this cooperation will flourish with me or not. :)


BLUZY/SWEATSHIRTS


1 - klik 2 - klik 3 - klik  4 - klik 


SUKIENKI/DRESS


1 - klik 2 - klik 3 - klik 


BIŻUTERIA/JEWELRY

1 - klik 2 - klik 3 - klik


TOREBKI/HANDBAGS


1 - klik 2 - klik

CROP TOP/ CROP TOPS


1 - klik 2 - klik


SWETRY/SWEATERS



1 - klik 2 - klik 3 - klik 4 - klik


To wszystkie rzeczy które mi się najbardziej podobały, i przykuły moją uwagę. :)
Umieszczę również na blogu baner z CHOIES, i proszę Was o to, abyście w niego klikali! :)

Brak komentarzy: