niedziela, 9 marca 2014

Kamionki

heej
Niestety już niedziela, i jutro znowu do szkoły:((( tak bardzo mi się nie chce, nawet nie miałam siły dzisiaj lekcji zrobić. Myślałam, że to będzie kolejna nudna niedziela, a jednak się myliłam:)) około 15:00 pojechaliśmy w góry, do Kamionek. Było tam tak pięknie! Niestety w aparacie nie wyglądało to tak ładnie jak na żywo. Zdjęć zrobiłam ponad 40, więc myślę, że to dużo. Wszystkich tutaj nie wstawię, bo nie wszystkie ładnie wyszły, ale postaram się dodać większość. Chciałabym też Wam bardzo podziękować za te 100 obserwatorów na moim blogu, jak i za miłe komentarze:)) obserwatorów, oraz komentarzy z każdym postem jest co raz więcej, z czego bardzo się cieszę!:) Chciałam też Wam powiedzieć, że napisałam dziś e-maila do Choies, z prośbą o współpracę. Znaczy, jak na razie próbuję, bardzo bym chciała żeby mi się udało, trzymajcie kciuki!<3:* To na tyle, ja już lecę, a Wam zostawiam zdjęcia z dzisiaj:*














Brak komentarzy: