piątek, 7 marca 2014

♥ Friday ♥

♥ Hey
Nareszcie piątek! Bardzo się cieszę, ponieważ ten tydzień zleciał mi szybko, ale był baardzo męczący. Cały czas były jakieś sprawdziany, musiałam się uczyć i nie nadążałam nad tym. Do tego jeszcze na facebooku na grupie Bloggerzy napisałam, że wykonuję designy na bloga, i nie spodziewałam się że w kilka minut aż tak dużo osób się zgłosi. Jeżeli ktoś z Was chce, abym wykonała mu design na bloga, to piszcie do mnie na facebooku <klik> lub napiszcie mi na e-maila <karolina.sztyler@wp.pl>. Ostatnio bardzo często odwiedzam tumblr'a i instagrama. Rano, w szkole, jak wracam ze szkoły, po południu, wieczorem, tak po prostu mogę przeglądać te strony cały dzień! To chyba tyle na dziś, myślę że post Wam się spodobał. :*

Instagram - klik


Tumblr - klik


Brak komentarzy: